يک شنبه ، 26 تير 1401

درباره ما

 شرکت حمل‌ونقل پيک سوخت شرق در سال 1381 به‌صورت سهامي خاص با تعاون و همکاري پيمانکاران و مالکين فعال در امر سوخت‌رساني منطقه مشهد مقدس تحت شماره 18904 به ثبت رسيد و با اخذ پيمان به شماره 1185ق از شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي فعاليت خود را آغاز نمود . 
اين شرکت با حدود دو دهه فعاليت مستمر و پويا ، هم‌اکنون در زمره شرکت‌هاي برتر در حمل‌ونقل مواد سوختي منطقه خراسان رضوي شناخته مي‌شود. 
ساختار مديريتي اين شرکت با پشتوانه بيش از 80 سهامدار که همگي جزو مالکين نفتکش ها مي‌باشند در تلاش بوده است که به‌صورت پويا و نظام‌مند در توسعه و تعالي صنعت حمل‌ونقل در امر نفت بري ايفاي نقش نمايد و در حال حاضر با بيش از 100 دستگاه نفتکش فعال با ظرفيت‌هاي مختلف به امر عرضه سوخت جايگاه‌ها و مصرف‌کنندگان عمده  مشغول فعاليت مي‌باشند .
با چنين رويکردي تأمين نيازهاي طيف وسيعي از مصرف‌کنندگان مواد سوختي در اولويت قرارگرفته و محدوده کاري اين شرکت بر اين مبنا تعيين گرديده است و در اين راستا دفاتر اين شرکت در نقاط مختلف استان خراسان رضوي داير گرديده است
عزم و اراده هيئت‌مديره و مديريت ارشد اين شرکت در طي ساليان متمادي ، همواره به نحوي بوده که اين مجموعه را در جهت توسعه و تعالي رهنمون سازد و بيش از بيش بخشي از دغدغه‌هاي مديريت استان و مصرف‌کنندگان مواد سوختي را مرتفع نمايد .
بديهي ايست تلاش و سرمايه‌گذاري در اين عرصه گسترده با مشکلات و چالش‌هاي بسياري همراه بوده است اما هدف خدمت‌رساني مهم‌ترين عاملي بوده که فراتر از انگيزه‌هاي اقتصادي مدنظر قرارگرفته است .

آخرین تغییرات شرکت به این صورت آست : 

آقای محمد خاکشور به سمت رئیس هیئت مدیره 

آقای علی اکبر عباسی مرند به سمت نایب رئیس هیئت مدیره

آقای ناصر صابرپور به سمت مدیر عامل شرکت

و آقایان جلال مهری و عظیم کاوه چاپاری